مدلینگ و مدل شدن یکی از پرطرفدارترین شغل ها در کل دنیا و مسلما در کشور ایران است. بسیاری از دختران و پسران با تصور اینکه مدل شدن کاری بسیار راحت است و البته به دلیل تمایل در نشان دادن خود به دیگران و ایجاد عکسهای زیبا از خود به این کار علاقه بسیار زیادی دارند. اما نکته مهم اینجاست که مدل شدن هم مثل هر کار دیگر نیازمند صرف زمان و تمرین و سختی کشیدن است و برخلاف تصور عموم اصلا کار راحتی نیست.

اگر واقعا عاشق این کار هستید و پشتکار و اعتماد به نفس لازم برای انجام آن را دارید امکان موفق شدن برای شما وجود دارد. در غیر اینصورت احتمالا نمیتوانید به دنیای  و مدلینگ وارد شوید. مسلما میدانید که به جز علاقه و اشتیاق، استانداردهای بسیار سختی نیز برای یک مدل حرفه ای وجود دارد اما جدا از هرگونه استاندارد، مهم ترین عامل برای تبدیل شدن به یک مدل خوب و حرفه ای علاقه به همراه تمرینات مداوم و منظم و صحیح است.

اگر میخواهید به صورت حرفه ای با اصول پایه دنیای مدلینگ و کت واک و مدل شدن آشنا شوید،

و اگر به دنبال یکی از حرفه ای ترین منابع آموزشی برای یادگیری مدلینگ و کت واک به صورت حرفه ای هستید،

و اگر مایلید کاربردی ترین نکات موجود در دنیای مدلینگ و کت واک را بدانید،

تماس با  واتساب و تلگرام  (33751419600+) سابورت آکادمی بین المللی بللو با نکات کلیدی کت واک و مدلینگ را به شما توصیه میکنیم. با توجه به اطلاعات متفاوت و بعضا متناقض موجود در  ایران درباره مدلینگ، دوستان در قسمت مشاوره میتواند دید اولیه شما را نسبت به این رشته تصحیح کرده و شما را در مسیر درست قرار دهد. توصیه ما به شما  تماس با  واتساب و تلگرام  (33751419600+) سابورت آکادمی بین المللی بللو است تا بتوانید با راهنمایی برای استفاده از زیبایی خود در جهت مدلینگ اقدام کنید .

در مشاوره با نکات کلیدی مدلینگ و کت واک با نکات کلیدی مفید و کاربردی در دنیای مد و مدلینگ و فشن آشنا خواهید شادهد. شما میتواند در صورت انجام مستمر تمرین های داده شده، پیشرفت کاملا موثری در مسیر یادگیری مدلینگ به صورت حرفه ای را شروع کنید.

این مشاوره الکترونیکی با واتساب در  یک یا دو جلسه  ارائه می شود

ضمنا در آجی تی وی tvbello@  اینستا گرام نکات کلیدی مدلینگ و کت واک یصورت فیلم با قیمت بسیار مناسبی در دسترس علاقمندان به یادگیری اصول مدلینگ و کت واک قرار گرفته است. که بزای تهیه آن با واتساب و تلگرام  (33751419600+) سابورت آکادمی بین المللی بللو مسیج بدهید یا زنگ بزنید

مطالب مهمی که علاقمندان به مدلینگ باید بدانند: 

1-  تست مدلینگ چیست و چگونه انجام می شود ؟ برای آزمون مدلینگ چه چیز هایی  لازم هست ؟ برای امتحان مدلینگ چه شرایطی باید داشته باشیم ؟  برای دیدن جواب اینجا را کلیک کنید 

2-  آموزش مدلینگ و بازیگری کودک و نوجوان بهمراه اشتغال به کار در سطح تمام شهرهای ایران. کلیک کنید

3- اشتغال در  اروپا، ترکیه یا دبی با ویزای کار بعد از طی 6 ماه دوره آموزش کوتاه مدت در رشته های فیلم و فشن
پروژه بین المللی ستاره ها 2021 .  کلیک کنید 

4-  تربیت معلم و مربی مدلینگ و بازیگری با ویزا و کار در کشور انتخابی شما برای سال 2021. کلیک کنید 

5- آموزش حرفه ای مدلینگ و بازیگری بهمراه اشتغال به کار در سطح داخل ایران . کلیک کنید 

معرفی مدل
معرفی مدل و بازیگر
معرفی مدل خانم
معرفی مدل آفا
معرفی مدل کودک و نوجوان
معرفی مدل به کار در سراسر ایران
معرفی بازیگر به کار در سراسر ایران
معرفی مدل و بازیگر خانم وآقا و کودک و نوجوان به کار در سراسر ایران . کلیک کنید 

معرفی بازیگر
معرفی بازیگر خانم
معرفی بازیگر آفا
معرفی بازیگر کودک و نوجوان
معرفی بازیگر خارجی
معرفی بازیگر خانم خارجی
معرفی بازیگر آفا خارجی
معرفی بازیگر کودک و نوجوان خارجی