مدلینگ در دبی را باید از کجا شروع کرد؟

مهاجرت کاری رشته مدلینگ و ویزای مدلینگ
May 25, 2021
مدلینگ در دبی بعد از طی 3 ماه دوره آموزشی در رشته های مدلینگ . بازیگری عکاسی فشن و میکاب
May 30, 2021

مدلینگ در دبی را باید از کجا شروع کرد؟

ثبت نام مدلینگ در دبی چگونه است و باید از کجا شروع کرد؟

علاقه مندان به آموزش مدلینگ تست مدلینگ در دبی و شارچه و ابوظبی با استاندارد و مدرک بین المللی گرید (ای و بی و سی ) در آکادمی مدلینگ بللو پاریس با واتساب یا تلگرام با شماره 33751419600 + تماس حاصل نمایند

ثبت نام مدلینگ

اکثر کسانی که به مدلینگ علاقمندند سفر به دبی و ثبت نام در موسسات و آموزشگاه های مدلینگ نزدیک ترین جایی است که به ذهنشان می رسد. هر چند که این روزها آژانس  مدلینگ بللو در ایران هم فعالیت دارد و علاقمندان داخل کشور قبل از انتخاب های دورتر بهتر است به ثبت نام مدلینگ در تهران هم فکر کنند شاید زودتر به اهداف خود برسند. علاقمندان به این رشته، دنبال راهی سریع و آسان برای رسیدن به رویای خود هستند. در این مقاله سعی داریم شما را با چگونگی ثبت نام مدلینگ در دبی آشنا کنیم.

در تمام دنیا مدلینگ با تلاش مجموعه ای از طراحان و تولیدکنندگان و عکاسان با نمایش محصولاتشان توسط مدل ها به نمایش در می آید. پس قضیه بسیار مهم در این صنعت جذاب، مدل ها هستند. مدل ها برای ورود به این صنعت باید ویژگی های کلی و ظاهری مناسب، علاقمندی به این رشته، دانش و علم مرتبط و علاقه به یادگیری را در کنار پشتکار و خلاقیت و نوآوری داشته باشند. نکته مهم و قابل ذکر در این صنعت آژانس های مدلینگ هستند که کارشان کشف استعدادهای جوانان علاقمند به مدلینگ و آموزش و جهت دادن به نوع علاقه مندی آنهاست.

ثبت نام مدلینگ در دبی 

اولین قدم برای مدل شدن در دبی

اگر به مدلینگ علاقمندید، قدم اول کستینگ تست توسط موسسه  بللو مدلز که حتما میشناسید ارزیابی شوید و بدانید اصلا مناسب مدل شدن و صنعت مدلینگ هستید یا خیر؟ گرفتن ارزیابی از آژانس مدلینگ بللو مدلز(گرید سی)یک روش حرفه ای بین المللی بوده و می تواند راه خوبی برای شروع باشد.
علاقه مندان به آموزش مدلینگ تست مدلینگ دبی و شارچه و ابوظبی با استاندارد و مدرک بین المللی گرید (ای و بی و سی ) در آکادمی مدلینگ بللو پاریس با واتساب یا تلگرام با شماره 33751419600 + تماس حاصل نمایند

ثبت نام مدلینگ

صنعت مدلینگ راهیست برای دیده شدن و به شهرت رسیدن و زمینه ای برای ایجاد اشتغال فراهم می کند. امروزه مهمترین دلیل رونق این صنعت درآمدزایی آن هم برای مدل ها و هم برای آژانس های مدلینگ و تولیدکنندگانی است که محصولاتشان توسط مدلها و مجموعه آژانس به نمایش در می آید. افراد می توانند در تیزرهای تلویزیونی ، تبلیغات روی بیل بوردهای خیابانی، ژورنالهای لباس و … فعالیت کنند.

مهمترین قسمت ماجرا این است که موفقیت شما در گرو انتخاب یک آژانس مدلینگ مناسب است. این مجموعه ها با داشتن اساتید و کارشناسان مجرب علاقمندی و پشتکار شمارا در جهت رسیدن به رویایتان پرورش میدهند .

تبدیل شدن به یک مدل در دبی با سایر شهرها و مناطق مختلف جهان فرقی نمی کند اگرچه لازم به ذکر است که دبی در مقایسه با سایر شهرها یک شهر بسیار کوچک است و این شغل به بیشتر دیده شدن نیاز داردعلاقه مندان به آموزش مدلینگ تست مدلینگ دبی و شارچه و ابوظبی با استاندارد و مدرک بین المللی گرید (ای و بی و سی ) در آکادمی مدلینگ بللو پاریس با واتساب یا تلگرام با شماره 33751419600 + تماس حاصل نمایند

ثبت نام مدلینگ

ثبت نام مدلینگ در دبی و شارجه

برای ثبت نام مدلینگ در دبی، انتخاب آژانس مدلینگ مناسب مهمترین قسمت ماجراست. در دبی آژانس های مختلفی وجود دارند آژانس های بزرگ که کار بر روی ستاره ها و افراد مشهور انجام می دهند. آژانس های متوسط که سعی دارند افرادی که علاقمند هستند و قبلا هم کار حرفه ای انجام دادند را به بازار معرفی کنند و در جهت پیشرفتشان راهکارهای کارآمدی ارائه دهند. و آژانس های کوچک که برای افراد مبتدی و تازه کار جای مناسبی است تا فرصت شکوفایی و تعلیم را در اختیارشان قرار دهد.

شاید انتخاب مناسب برای افرادی که تازه در پی کشف استعداد و آموزش هستند شروع با همین آژانس های کوچک باشد. چند آژانس بزرگتر و کوچکتر در دبی وجود دارد اما همه آنها کم و بیش به افراد این امکان را می دهند تا برای یک غربالگری بازاریابی و تست با آنها تماس بگیرند. به راحتی می توانید به هر یک از آنها دسترسی پیدا کنید و اندازه های قد ، وزن ، سایزتان و عکس های اصلی آلبوم تهیه شده در آژانس های مدلینگ در ایران خود را برای آنها ارسال کنید.

بهتر است همینطور که در پی آژانس مناسبی برای ثبت نام مدلینگ در دبی هستید،خود را ارتقا دهید و راههای مناسبی برای دیده شدن پیدا کنید. 

علاقه مندان به آموزش مدلینگ تست مدلینگ دبی و شارچه و ابوظبی با استاندارد و مدرک بین المللی گرید (ای و بی و سی ) در آکادمی مدلینگ بللو پاریس با واتساب یا تلگرام با شماره 33751419600 + تماس حاصل نمایند

ثبت نام مدلینگ

از کجا شروع کنیم ؟
 

اول : مشاوره و ثبت نام مدلینگ در بللو مدلز آکادمی
برای این کار :  علاقه مندان به آموزش مدلینگ تست مدلینگ دبی و شارچه و ابوظبی با استاندارد و مدرک بین المللی گرید (ای و بی و سی ) در آکادمی مدلینگ بللو پاریس با واتساب یا تلگرام با شماره 33751419600 + تماس حاصل نمایند

تمرین پوزها و حالات ژست ها رابا آکادمی بللو شروع کنید ،

  • در دوره های آموزش مدلینگ به شما روش های صحیح ژست گیری و کت واک به صورت علمی و اصولی از پایه مقدماتی تا پیشرفته آموزش داده میشود و بعد از دوره شما قادر خواهید بود مانند یک مدل حرفه ای رفتار کنید و پیشرفت چشمگیری داشته باشید.
  • از فرصت های بدست آمده برای کار دراین صنعت استفاده کنید ، حتی اگر هزینه ای بایت کارهای اولیه به شما پرداخت نکردند با پشتکار ادامه دهید.

ثبت نام مدلینگ در ابوظبی

انواع مدلینگ

مهمترین مورد این است که درنظر بگیرید ، قرار است چه نوع مدلی شوید و در چه شاخه ای از مدلینگ فعالیت کنید؟ انواع مختلفی از مدل ها وجود دارد اما مهمترین و مورد استفاده ترین آنها در دبی را برایتان معرفی می کنیم :

* مدل های مد ، از مد بین المللی گرفته تا مدهای داخلی کشوری که درآن زندگی می کنید.
* مدلهای کت واک ، پوشیدن لباسهای طراحی شده طراحان معروف و روی سکوی سن راه رفتن.

* مدل مجله وکاتالوگ ،  عکس روی جدیدترین مجله های مد باشید.

* مدل تجاری یا تبلیغی ، مدل برند باشگاه معروف بودن و یا تبلیغات آرایشی و بهداشتی چهره و مو
* مدل سایز بزرگ  (چند کیلو اضافه وزن قرار نیست جلوی پیشرفتتان را بگیرد! شما برای هم سایزهای خود مدل باشید!)

* مدل تیزر ، مناسب هتل ها ، بانک ها ، آگهی های بازرگانی ، کارخانه ها ، سالن های زیبایی و…

ثبت نام مدلینگ در ترکیه و استانبول

بعد از دبی، کشور ترکیه هم در صنعت مدلینگ پیشرفتهای زیادی داشته و علاقمندان به این رشته را به سوی خود فرا میخواند. ثبت نام مدلینگ در ترکیه با آکادمی بللو تماس بگیرید. به دلیل تاسیس مراکز مدلینگ غیر قابل اعتماد جهت شروع فعالیت فقط با بللو مدلز مشاوره کنید . لازم به ذکر است صنعت پوشاک ترکیه در کشورهای همجوار پیشتاز شده و مدل های بسیاری جذب کرده است. به همین دلیل ترکیه را به عنوان قطب صادرات پوشاک در جهان میشناسند.

خوشبختانه آژانس بللو مدلینگ ترکیه شناخته شده و حرفه ای در داخل کشور ترکیه به صورت رسمی فعالیت دارند و میتوانند به شما جهت ورود به این حرفه کمک کنند.  آکادمی مدلینگ بللو پاریس با واتساب یا تلگرام با شماره 33751419600 + تماس حاصل نمایند

ثبت نام مدلینگ در اروپا هم مانند ایران به دو صورت فتو مدلینگ که همان عکاسی از ژستهای مختلف مدلهاست و کت واک که بصورت اجرای زنده روی صحنه است انجام میشود. جهت ثبت نام اروپا   آکادمی مدلینگ بللو پاریس با واتساب یا تلگرام با شماره 33751419600 + تماس حاصل نمایند. و اینجا را کلیک کنید و بخونید
https://academy.bello-models.com/turkey2021/

مدلینگ در دبی+مدلینگ در دبی و شارجه+مدلینگ در ابوظبی+مدلینگ در ترکیه و استانبول

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *